It is what it is

Så då var det söndag och jag sitter i mitt nystädade rum och är nysminkad (:
Jag behövde veeeerkligen städa mitt rum idag, så det fick bli en riktig storstädning.


Igår satt jag ju som sagt och kollade på lite tatueringar och hittade några som var rikigt snygga!


Haha nu insåg jag att jag inte orkat fixa denna bilden riktigt men den får duga! (: Tyckte iaf att denna var riktigt snygg.


Eller också denna, jag har ju velat göra stjärnor nånstans hur länge som helst nu men inte riktigt vetat vart så kanske bakom örat? (:


Sen får jag se om och vad jag ska göra på handleden, vet iaf att jag vill skriva något. 
Något i stil med Family eller Born this way men jag vet inte riktigt får ta en riktig funderare på detta!
Nu ska jag iaf kolla på ett avsnitt Vampire Diaires och sen hoppas jag att Melinda och Amina är redo att köra på en harry potter film senare :D
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0