regn regn åh härliga regn!

Satt precis och pratade med min kompis och vi bestämde oss för att cykla iväg till Netto och handla liteoch sen nrä vi kommer ut inser jag hur mörkt det var på himlen så jag tänkte att fan snart kommer det börja regna.
Nej då sa min kompis, när vi hade kommit fem meter fram började det att SPÖREGNA! Så jag lyckas komma hem och se ut som en dränkt katt, haha! xD

Snart hade jag iaf tänkt att sminka mig och sedan äta för att sedan dra iväg och jobba (: Nu börjar jag mitt eftermiddags pass på elux så börjar inte förens kl fyra, lite segt att bara vänta på att åka att jobba dock :/  

Ska väl även ta och beställa mina nya nagelsaker snart när lönen kommer, kanske slänger upp lite bilder på va jag har tänkt att köpa (: Nu ska jag kila.


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0