tattoooooo

Nu sitter jag här hemma i soffan och väntar på att jobbet ska börja, haha.

Idag var jag iaf i stan med mamma, hittade lite små bra att ha saker inne på lindex och sen tog vi en fika, alltid lika mysigt (:
När jag skulle in på salong hud & massage för att boka en ryggmassage säger mamma att den har flyttat och jag inser istället att det ligger en tatueringsstudio där nu! OMG tänkte jag kanske kan göra en tatuering där!
Så det första jag gjorde när jag kom hem var att googla på studion och hittade sedan hans facebook sida (: Så imorgon bär det av till stan igen för att kika in där och se vad han säger om min tatuering jag vill göra, detta kommer bli toppen! :D

Nu ska jag sätta på ett avsnitt Vampire diaries för att sedan åka och jobba, får se om det kommer upp något mobilinlägg om jag vet hur man gör, haha (:
Ha en trevlig kväll annars.

Kram kram
Hittade denna bilden och tyckte den var häftig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0