Skåne-land

Nu var det ett tag sedan jag bloggade.. Har verkligen inte haft tid eller lust, men nu när jag såg att blogg.se har skaffat en app så man kan blogga från mobilen blev jag smått sugen igen :) så vi får väl se hur detta går.

Nu är jag iaf på väg till Skåne för att hälsa på familjen Alvarez :) ska bli kul, köpte en t-shirt till Milton igår när det var marknad här, Min moster är snällast i världen står det på den hahaha var ju bara tvungen ;)

Igår var jag förresten och gjorde mina naglar på salong, ville ha nya och fräscha till helgen och orkade faktiskt inte göra mina egna så prövade att göra på salong och guuud så skönt det var att slippa att göra nya på mig själv, blir nog så att ja fortsätter att göra naglar på salong. Men ska dock inte göra på samma då jag inte vart så jättenöjd med hur hon gjorde med glittret :) slänger upp en bild senare, har faktiskt inte tagit kort än.
Kommer kanske upp lite bilder på andra naglar jag gjort också :)
Men detta gjorde iaf att jag blev sugen på att kanske gå nagelutbildningen igen, fast det får bli nästa år för nu planerar jag ju min resa till mirre i miami! :) kommer bli grymt kul!

Nej nu ska jag äta lite mer marknads nougat och kanske läsa lite i min braiga bok :) ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0